Kai šiandien tiek daug procesų persikėlė į internetą, nemaža dalis verslo atstovų susikoncentruoja vien tik į internetinio marketingo priemones, pavyzdžiui į tokias, kaip straipsniu katalogas tačiau visiškai pamiršta apie realioje aplinkoje slypinčias reklamos galimybes. Tokios priemonės gali gerokai padidinti veiklos našumą, gaunamą pelną ir klientų skaičių. Žemiau pateiksime jums keletą fizinių reklamos priemonių, kurias pasirinkus, galite sulaukti norimų rezultatų.
Firminiai blankai
Nemaža dalis žmonių apie tai pamiršta, tačiau būtent firminiai blankai gali būti tobula marketingo strategijos dalis. Šiuos blankus galime naudoti labai įvairiose vietose, t.y. spausdinant sąskaitas faktūras, siunčiant komercinius laiškus, pateikiant ataskaitas ir kt. Tai didina jūsų prekės ženklo žinomumą, nes kiekvienas jūsų įmonės dokumentas būna paženklintas logotipu ir kontaktiniais įmonės duomenimis. Tai reiškia, kad padidėja tikimybė, jog klientai prisimins jūsų prekės ženklą, o reikalui esant – pasinaudos dokumentuose pateikiamais rekvizitais.
Spausdinti katalogai
Neabejojame, kad įvairiuose verslo centruose ar įvairias paslaugas teikiančių įstaigų laukiamuosiuose ne kartą esate matę spausdintus katalogus, kuriuose būtų reklamuojamos tam tikros prekės ir paslaugos. Tai ganėtinai efektyvi reklamos priemonė, todėl nenuostabu, kad katalogu spausdinimas labai sparčiai populiarėja.
Kataloguose visuomet yra daugiau galimybių pateikti platesnį parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų asortimentą. Negana to, galima įtraukti labai daug vartotojams naudingos ir išsamios informacijos, kuri leistų susidaryti aiškesnę nuomonę apie vieną ar kitą juos dominantį produktą ir paslaugą.

Skrajučių platinimas
Tai yra viena iš populiariausių fizinės reklamos priemonių. Skrajutės platinamos ne tik verslo ar prekybos centruose, tačiau ir gatvėje, įvairiuose renginiuose bei taipogi – į pašto dėžutes. Kiekvienas skrajučių platinimo būdas yra savitas. Tai reiškia, kad pagamintas skrajutes reikėtų platinti tose vietose, kuriose renkasi jūsų prekėmis ar paslaugomis besidominti auditorija.
Kaip matote, yra labai daug fizinės reklamos galimybių, todėl tikrai nėra būtina susitelkti tik ties internetiniu marketingu. Nors internetas ir užima labai svarbią vietą mūsų gyvenime, savo reklamos biudžetą reikėtų paskirstyti proporcingai, nepamirštant ir minėtų metodų. Kuo jūsų marketingo strategija bus įvairesnė, tuo geresnių rezultatų galėsite sulaukti.